21 maj 2011

Pimpa mitt Ikea eller Ikea Hackers

Solen strålar! Gräset behöver klippas för första gången den här säsongen.
Blomsterfröna har börjat sticka upp sina små klena bladanlag.
Pelargonerna stormtrivs.
Väntar på att badkarsköparen ska komma. Sen ska badrummet fixas till. Duschkabinen är beställd.
Stolarna till SyStugan målade.
Ikea Hackern har varit framme!
Jag tog en rullgardin och slaktade den.
Sydde på ett tyg och vips har jag en mönstrad gardin till kökets altandörr.
Det vita syns inte eftersom rullgardinen aldrig är nerrullad så mycket.
Smart att Ikea har plaststång att sätta nertill för stadgans skull
Ikeas rullgardiner kan med fördel köpas på Fynda.
Är dom för breda är det enkelt att kapa till rätt längd.














Köpt ny telefon. Graderade upp mej till en som fungerar. Visst är det usel kvalitet på mobiltelefonerna nu för tiden!?!
Lyckats klämma in all musik i den.
Frågan är hur jag får in hörböckerna.Tror dom ligger på nån hårddisk nånstans. Mysiga Sussie visade sin "har läst" lista och jag visade den för dotras blivande man.
Vad tror ni jag fick i julklapp??
Just det, ALLA dom böckerna.
Superhäftigt och jättekul!!
Där fick jag :-O)
Att få in böckerna i telefonen..??+
En sak i taget, eller som amerikanarna säjer....take babysteps!
Ha det gott P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar